Dejt

Hade tänkt att kliva upp rätt tidigt idag. Åtminstone vid åtta. Råkade visst slå av klockan och sova ett tag till. Det är nämligen så att jag förhoppningsvis får besök av vaktmästaren idag, men jag visste ju inte hur tidigt han skulle komma hit. Men vid närmare eftertanke vet jag ju att han är jätteseg... Än har han i alla fall inte dykt upp.

Har ordnat en dejt åt Astrid! En lite äldre golden-herre vid namn Leo. Imorrn ska de får träffas. Astrid lär väl trötta ut honom för hon är så jäkla pigg, trots att hon egentligen är lat. Hm...men alltså, hon är pigg när hon är ute.

I afton ska jag på massage. Skönt! Och oerhört välbehövligt. Känner mig stel som en pinne just nu.





Under promenaden igår tog jag den här bilden.
Hon ser både lugn och smal ut. Det är inte riktigt så i verkligheten...
Men visst är hon söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback