Fredag

"If I were a boy, I would turn off my phone
Tell everyone it's broken so they think that I was sleeping alone"


Det finns människor som det liksom inte går att sluta tänka på. De som ger ett så starkt intryck redan vid första mötet att de vägrar försvinna ur skallen sen. Det är underbart och fruktansvärt jobbigt på samma gång.

Har varit på ansiktsbehandling nu. Fick portömning, nackmassage och noppade ögonbryn också. Inte helt fel! Men min nacke är så jäkla stel, trots att jag var på massage i onsdags. På höger sida är det absolu värst, och när jag har huvudvärk så kommer det nästan alltid därifrån. Funderar på att kolla upp det här med botox. Vet att man kan ta sprutor i pannan och nacken mot migrän, och jag överväger faktiskt det. Ingenting annat verkar hjälpa, så vad har jag att förlora egentligen?

Ska ut med mamma ev sväng till skogen lite senare. Plocka mossa och enris att dekorera kransar mm till jul. Skogen är väl inte direkt min hemmaplan men...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback