Fredag

Jag hade redan räknat ut att jag skulle få migrän dag. Jag menar, nästan ingen sömn den senaste tiden, massa stress och ett kaos hemma. Hade jag rätt? Jo då, jag vaknade med ett skallebang utan dess like imorse. Jag skulle ha jobbat idag, men det gick ju sådär. Eller inte alls. Var tvungen att sjukanmäla mig rättare sagt. Vid elva ringde det på dörren och in kom en karl som skulle isolera rören i badrummet. Kul jul.

Men, men...fyra tabletter senare och jag börjar bli människa igen. Tur det! Jag måste försöka ställa i undan lite här. Badrummet är prio ett. Sen ska jag träffa Emma som är på besök från Umeå(och då får jag ju Micke och Simon på köpet också). Middag, Idol och massa prat. Känns riktigt roligt!

Nu ska jag först förka få mig nåt i magen.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback