Hårprydnad

Var ute och letade efter en snygg hårprydnad igår. Det är nämligen coctailparty nästa helg och då tänkte jag gå all-in. Hittade inget som var tillräckligt snyggt och stort, så vad gör man då? Jo, man tillverkar sin egen hårprydnad! Köpte ett ganska brett diadem i rynkad svart siden. Sen sydde jag fast bitar av svart spetstyg, en svart tygblomma samt en stor silvrig brosch med strass och pärlor. (Allt utom diademet hade jag redan hemma.) Det låter kanske skumt, men blev faktiskt väldigt snyggt! Tänkte försöka hitta några svarta fjädrar eller liknande också för lite extra effekt. När det är klart kan jag fota och visa er.




Kommentarer
Postat av: Kimann

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback