Jobba utomlands?

Jag har alltid sagt att om jag ska flytta från Skellefteå så blir det inte till någon annan stad i Sverige, utan då blir det utomlands. Nu är det så här att jag har fått ett erbjudande om ett eventuellt jobb utomlands. Vet inte alls så mycket om det just nu, men om jag vill så får jag träffa en person i november som vet mer. Shit alltså! Jag hade väl inte planerat att flytta utomlands nu, men om jag någon gång ska göra det så kanske det är bäst att göra det snart. Men, som sagt...jag vet inte så mycket mer nu än att jag ska fundera på det och som sagt träffa den här personen lite senare om jag fortfarande är intresserad.

Känner mig krasslig. Min mage har inte varit min vän det senaste dygnet. Igår kväll låg jag i fosterställning och grät för att jag hade så ont. Hade kramp i hela magen. En kramp som inte var sådär från och till som kramp brukar vara, utan en kramp som höll i sig hela tiden. Ringde mamma och hon föreslog whiskey. Drack ett halvt dricksglas och efter ett tag lättade det faktiskt en del. Somnade och vaknade efter ca en timme. Då hade jag lika ont igen och dessutom 38.3 i feber. Sov jättedåligt i natt, men hade ingen feber imorse så jag tog en Citodon och for på jobbet. Har väl inte varit på topp i dag, men jag har i alla fall varit på benen på grund av tabletterna. Går det inte över innan fredag så måste jag nog ringa vårdcentralen...

Var förresten till Umeå igår. Kikade lite i butiker, träffade Erika en snabbis(och sprang även på Emma) och blev bjuden på både vinlunch på en italiensk restaurang och mumsigt fika på Nya konditoriet. Betalade inte ett öre till bensinen heller så det var en riktigt bra dag! Hehe...

Nä, nu ska jag äta lite fil och kolla på tv.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Torkelvilja

Very impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback