Måndag

"You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy
To save you from your old ways
You play forgiveness
Watch it now here he comes

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentlemen
Like you imagined when you were young"


Har varit fullt upp idag. Har handlat massa mat, bytt däck på bilen och varit hos mamma. Hon har massa karlar hos sig just nu. Hantverkare. Typ fem-sex stycken. De flesta är inte mycket att hänga i julgranen, men en är faktiskt riktigt söt! På onsdag kommer de hit. Jag har varnat dem för att jag är en j-a bitch som inte kommer att tillåta varken att de går i skor inne eller lämnar massa dynga överallt. Har till och med tagit semester så jag kommer att bevaka dem varenda minut. Jag kan verkligen vara a pain in the ass om jag vill, oavsett hur söta de är. Eller? Nja, unga söta pojkar med fint hår burkar faktiskt komma lättare undan. ;)

Nu ska jag ta tag i lägneheten. Städa klart, plocka bort så att hantverkarna kan komma sig fram samt lägga undan allt som jag tvättade igår.

Sen är det tv:n som gäller. Mina axlar och min nacke är inte riktigt så glada på mig just nu, så det kanske borde få vila lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback