Nu så...

Äntligen är allt som ska vara bortplockat, bortplockat. Men det ser så hemskt ut här. Förstår nu att jag aldrig kommer att orka flytta, för bara det lilla jag har packat ihop och flyttat nu är nog jobbigt. Och då har jag ändå fått hjälp av en stark karl och sluppit lyfta tunga saker själv.

Samtidigt känns det som att jag kommer att försöka rensa ut ytterligare lite saker när jag ska flytta tillbaka allt. Hittade en del grejer som jag inte visste att jag hade och som jag verkligen inte behöver. Att rensa ut saker är skönt. En slags befrielse.

Vaktmästaren sa förresten att jag skulle gulla lite med elektrikern angående en elektrisk installation. Då elektrikern är den söta i gänget så ser jag det inte som nåt probelm. Hehe... Har förresten luskat ut att han är 89:a. Lite väl gammal kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback