Så mange smukke mennesker i indre København

Många tycker att danska är ett fult och obegripligt språk. Det tycker inte jag. Jag tycker att danska är ett riktigt sexigt språk! Och jag har oftast inga problem med att förstå det heller.

Säga vad man vill om Danmark rent politiskt, men i övrigt älskar jag Danmark som land! Trevliga människor, vackra städer, bra shopping och så har de kanske den skönaste kungafamiljen i Europa. Första gången jag reste utanför Sveriges gränser så var det till Köpenhamn. Jag minns den resan än idag, och jag älskade varje minut av den! Förutom alla gener österut så har jag faktiskt lite danska gener någonstans också, kanske är det därför jag älskar Danmark. 


 

Varje gång jag hör den här låten på radion så längtar jag tillbaka till Köpenhamn...


Kommentarer
Postat av: Kjartanjuni

Hi, very nice site! Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback