Sin sin sin

Nu är pojkarna i full gång. Det lever om som tusan! Men det är klart, betongväggar låter en del... Fick i alla fall en stund i klädkammaren ensam med den söte pojken. I mörkret. Hehe...

Nä, nu får jag sluta låta som en snuskig klimakterietant och försöka tänka rena tankar.

"Om din hand förleder dig, så hugg av den. Det är bättre för dig att gå in i livet stympad än att ha bägge händerna i behåll och hamna i helvetet.

Om ditt öga förleder dig, så riv ut det. Det är bättre för dig att gå in i Guds rike enögd än att ha bägge ögonen i behåll och kastas i helvetet"


UPDATE:

Nu har grabbarna lunch. Från början var det massor av människor här(6-7 stycken + mig), men nu är det bara de små och söta kvar. Eller små i alla fall, tror inte att nån av dem är över 1.70. Har försökt vara lite mindre bitchig, och vet ni vad? Det funkar! Helt plötsligt är de både trevligare och fogligare. De fixa lite extragrejer och drar rören som jag vill. Hos de andra boende har jag hört att de har varit stenhårda och kört sitt eget race och dragit rören precis som de velat, trots protester. Men, men...man ska inte ropa hej...

Snart blir det tårta för att fira brorsan som fyller år idag. Tänk att han blivit äldre än mig nu. Hela två år faktiskt. Jag menar, jag är ju bara 19...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback