Söndag

Jag tror att jag har kommit på "vad jag vill bli när jag blir stor". Det bara dök upp som från klar himmel, men jag känner att det skulle passa mig alldeles perfekt. Ja, förutom arbetstiderna då. 7-4 är inte riktigt min grej. Utbildning krävs och jag tror faktiskt att jag ska gå och prata med nån på CV när jag är ledig senare i veckan.

Festen igår ja. Det var verkligen jättekul! Tror att vi hann avverka sju flaskor champagne, tre flaskor rödvin, en flaska vodka, samt en del likör under kvällen. På sex personer... Av den anledningen spårade det ganska rejält. I alla fall för en av oss, och henne fick jag äran att ta hand om sen. Inte så nice, men vad gör man inte för sina vänner? Men förutom det så hade vi riktigt trevligt. Förtroliga samtal, snuskprat, dans, ännu mer snuskprat och massor av skratt.

Nu ska jag bara våttorka golven här hemma och sen är det bums i sängen. Sov typ en eller två timmar i natt och imorrn ska jag jobba förmiddag så det är bäst att försöka få sig några timmars sömn i alla fall.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback