Torsdag

Hade jag inte haft en fin marockan så hade jag velat ha en sexig dansk. Har till och med drömt på danska i natt. Haha. Kanske berodde det på en överdos av dansk musik igår? Visst ni förresten att H brukar sjunga just Natteravn för mig ibland? Det är jättegulligt för trots att han är väldigt språkbegåvad(pratar både arabiska, franska, engelska, tyska, italienska och svenska) så kan han verkligen inte danska. Hihi.

Igår var det underbart fint höstväder på min och Astrids promenad. Det verkar inte bli det idag... Snö, regn och storm. Mysigt. Nä... Jag tror inte att hon bryr sig så mycket. För henne spelare det ingen roll om det är spöregn eller 30 grader kallt, hon älskar ändå att vara ute. Hon är väldigt söt, men lika knäpp!

Måste en sväng på stan idag igen. Lämna igen några tygprover, samt lämna in ett par skor hos skomakaren. Sulorna på mina älskade kängor från Pertti Palmroth har nämligen börjat ge upp. Inte så konstigt kanske med tanke på hur mycket de är använda, men då de är mina absoluta favoritskor så måste jag ändå göra ett försök att rädda dem.

Hur ska man klä sig idag förresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback