Update

Sådär, då var håret toppat(men ingen lugg klippt) och resan till och från Stockholm bokad. Ska bli så skönt med en liten sväng dit ner! Älskar att vara i Sthlm och handla julklappar. Det är den bästa tiden på året i den stan, för på sommaren föredrar jag andra städer.

Har även hunnit med att prata lite med Maria från KD om vad som komma skall. Tyvärr blir det ingen plats för mig i valnämnden nu(platsen gick till ett annat parti efter en del förhandlingar), men det finns en hel del annat att fokusera på och se fram emot. Och mycket händer under en mandatperiod.

Ja, ja...nog om det nu. Nu ska jag dejta sängen och morgondagen börjar jag med ansiktsbehandling. Ska bli skönt!


Kommentarer
Postat av: Arntsigrun

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback