Ännu mer som snurrar i skallen

Har haft en trevlig kväll med vänner. Hemmagjord pizza med köttfärs(första gången jag har det på pizza och det var faktiskt riktigt gott!), Idol och massa skratt. Vi var dock lite oense om Idol. Emma gillar Olle och jag Daniel(mest bara för att han är söt). Men ingen av dem åkte ju ut, så det var ju bra. Har faktiskt aldrig varit så lite insatt i Idol som den här säsongen. Har ingen riktig favorit, utan jag gillar som sagt mest Daniel bara för att jag gillar söta killar. Haha.

Trots den trevlig kvällen så har jag ändå stundvis har tankarna på annat håll. Tänker sånt som jag varken vill eller borde tänka. Jag borde vara nöjd med saker och ting, men ändå känns det ibland som att gräset är grönare och att det finns så mycket mer mark att utforska. Alltid förr när tankar åt det här hållet har dykt upp så har det gjort fruktansvärt ont i mig, men nu känns det inte riktigt så. Känner inte så mycket alls egentligen. Men allt är väldigt förvirrande och jag vet varken ut och in. Imorrn känns det förmodligen helt annorlunda, för det här är inte nåt som har växt i mig och som jag har grubblat på länge, utan det kom bara över mig helt plötsligt.

Ja, ja...nog om det. Nu ska jag sova ett par timmar. Det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback