Det krävs så mycket mygel för att verka normal

"Det är sensommar-Sverige
Jag är på väg härifrån
Jag kan inte förklara
Jag stänger av telefon"


Fick lite dille på marmelad, så nu har jag gjort tre olika sorter. En med blåbär och whiskey, en med äpple, kanel och brandy och nu på morgonen gjorde jag en med äpple, kardemumma och cherry brandy. Sprit ska det va! Köpte även en flaska Moët igår, men av den tror jag inte att det blir nån marmelad. Haha.

Var föresten ute och handlade mest hela dagen igår. Eller jag handlade inte så mycket, utan det var mest min bror. Han håller nog på att få tummen ur och flytta till sin lägenhet snart. (Han har ju haft den sen i våras så.) Men det är inte så lätt att hinna med då man jobbar jämt, men igår så hjälpte jag honom att handla massa torrvaror, rengöringsmedel mm mm. Inte så lätt att veta vad man ska köpa om man är kille. Hehe.

Nu ska jag snart också ut och handla. Ska titta lite på tyg med mamma. Älskar fina tyger! Tanken är att hitta ett supersnyggt tyg som passar till en liten sittkudde till pallen i klädkammaren. Mamma behövde ett tyg till ett draperi. Sen ska vi iväg med massa kläder och grejer till ett ställe som sedan säljer sakerna för några kronor till asylsökande. Bra grej tycker jag!

Väntar på att vaktmästaren ska komma hit och kolla på min balkongdörr. Har han inte kommit hit vid 10.30 så sticker jag. Har inte tid att vänta hela dagen på det!

Nu. Smink.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback