En ny bekantskap i tvättstugan

Jag har inte sagt många ord till min granne under de tre åren jag bott granne med honom. Vi har väl hälsat ibland och en gång har jag frågat honom om han sett om nån katt klättrat över till hans balkong(mammas kisse var på besök hos mig).

Var i tvättstugan nyss. Jag tvättar alltid på kvällar/nätter och man brukar få vara rätt så ensam i tvättsugan då. Tydligen tänker min granne likadant. Träffade honom  där och ikväll var han väldigt språksam. Medan han stod och hängde upp sina märkeskalsonger i torkskåpet(killen har enbart Armani, Tiger, Calvin Klein, Hugo Boss osv vet jag nu) och jag vek min tvätt så hann vi prata en hel del. Han berättade att han brukar dricka whiskey och cola för att göra tvättandet roligare. Det syntes... Han var sådär sexigt salongsberusad.

Så ikväll har jag snackat mer med den här grannen än jag har gjort sammanlagt under de tre åren jag bott här. Han var faktiskt riktigt trevlig, och inte alls så dryg som jag har trott. Jag minns att jag tyckte att han var fruktansvärt snygg när jag flyttade in, men eftersom att han verkade så dryg så blev han mindre och mindre het. Men ikväll, när han stod där i sin lagom tighta t-shirt, med sina muskulösa brunbrända armar, ett lite skevt leende och glansiga blick, då tänkte jag att, fan, den här killen är ändå rätt het. (Hans gedigna samling av märkeskallingar gjorde säker också sitt...) Själv hade jag just tvättat bort sminket, var utan bh och hade blött hår. Jävligt sexig alltså... Nja.

Hade det varit innan jag träffade H så hade jag förmodligen stannat i tvättstugan en stund till(eller skyndat mig därifrån för att jag kände mig så oattraktiv och nervös), men nu är det efter att jag träffat H och nu ser jag det som att det var trevligt att äntligen få en liten pratstund med min granne. Tänk att det krävs lite whiskey och att ett möte i tvättstugan efter tolvslaget för att man ska kunna prata med den man bor vägg i vägg med. Jag är i alla fall glad att jag fick ändra uppfattning om honom, och det till det bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback