Lilla Leo

Har träffat världens sötaste Leo idag. Jag som i vanliga fall inte är speciellt förtjust i barn har fallit pladask för den här lilla killen på sju månader. Han är supersöt och har de roligaste gesterna och minerna för sig. Har var typ drama-queen redan när han föddes med sina teatraliska poser. Men han är världens snällaste och gosigaste också. Bäst tycker han om sin storebror som han alltid ska krama och pussa(äta?) på. Hur gulligt är inte det? Har har lärt sig krypa lite nu och älskar att stå och hoppa när man håller honom i händerna. Han pratar högt också, även fast han inte kan prata än. En riktigt charmig typ är det, och med sina bruna ögon och breda leende så är jag ganska säker så på att han kommer att bli värsta tjejmagneten när han blir äldre.

Med andra ord är jag lite bebissjuk. Det brukar jag alltid vara när jag har träffat lilla Leo. Men sen kommer det in nån skrikig och jobbig unge på jobbet och så går det över lika fort. Kanske lika bra det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback