Lycka

Det blev en alldeles underbar kväll i alla fall. Först middag med min fina mamma. Sen umgicks jag med tre av mina absolut bästa vänner. Insåg verkligen hur mycket jag tycker om dem. Hann också träffa världens finaste kille. Älskar honom så mycket att det gör ont ibland, fast inte igår. Igår var det bara fina och positiva känslor som bubblade i kroppen. Hämtade också hem min bror som var så lycklig efter att ha umgåtts med nyfunna vänner. Det värmde att se honom så glad.

Somade lycklig, harmonisk och med en varm känsla i hela kroppen. Det var ett tag sen sist.

Till alla som på ett eller annat sätt gjorde min kväll: Ni förstår nog inte hur mycket ni betyder för mig! Ni betyder allt! Och eran lycka är det enda som jag bryr mig om. Det gäller såklart alla fina vänner som inte var med igår också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback