Tisdag

Fick ett till intressant och roligt telefonsamtal igår. På kvällen ringde nämligen den här kvinnan som jag träffade i Allianstältet innan valet, om ni minns? Hon som ville att jag skulle engagera mig och som tyckte att jag behövdes i politiken. Hon var så glad för att hon hade fått tag i mitt telefonnummer och hon sa att jag var så välkommen på alla kommande möten och att hon gärna ville träffa mig och prata mer nån dag. Blev faktiskt riktigt glad när hon ringde! Och jag ser fram emot att höra med vad hon hade tänkt sig.

Har feber idag med. Inte jättemycket, men jag känner mig ändå totalt slut. Har lite rethosta också, men i övrigt känner jag mig inte alls så förkyld. Konstigt värre. Det får bli en dag i soffan. Och om jag orkar så kanske jag tar tag i disken...

Höres!


Kommentarer
Postat av: Morganlily

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback