Umeå, jobb och presenter

Imorgon blir det förhoppningsvis Umeå. Tänkte besöka valstugor och butiker. Dagen före löning, men, men...det ska nog gå bra ändå. ;)

Fick lov att jobba ensam idag då alla var sjuka. Först efter tre kom hon som skulle jobba eftermiddag in, så det blev i alla fall lite övertid. Inte helt fel! Det var dessutom riktigt lugnt hela dagen så det var verkligen inget problem att jobba själv.

Fick en liten present igår... Lika kul som pinsamt kanske? Haha. Men jag är tacksam. Emil verkar vara en riktigt trevlig och vettig kille, trots sin ringa ålder. ;)




Rösta på Emil i kommunvalet vet ja'!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ville se på något lite mer lättsamt igår kväll, så jag skippade utfrågningen. Visste att jag kunde hitta den på tv4play idag ändå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback