Shopping och helgplaner

God morgon!

Unnade mig lite sovmorgon efter nattens bravader i tvättstugan. Det var riktigt skönt!

Sitter här och våndas över att jag inte bor i Milano. Jag lovar mig själv gång på gång att jag inte ska gå in på hemsidor som tillhör stora modehus, men ibland så gör jag det ändå. Armanis hemsida är en favorit, och inte blir det bättre av att de skickar ut nyhetsbrev till mailen. Längtar till deras stora butik på Via Manzoni. Eller till det underbara varuhuset La Rinascente. Åh, varför har jag inte bokat nån resa i höst?!

Vill ha nya höst/vinterskor också. Bruna boots med klack. Har mest svarta, så därför skulle det vara "kul" med brunt. Men i den här stan är det ytterst svårt att hitta skor av bra kvalitet.

Jobbar eftermiddag idag. Har egentligen långhelg, men vi får se om jag måste jobba imorrn i alla fall. Vet inte om jag vill eller inte egentligen. Haha.

Har ingen feta planer för helgen. Annat än att mysa med min älskling. Sen blir det väl som det brukar på helgen. Äta nåt gott, kanske dricka nåt gott vin eller lite skumpa och umgås med sköna människor. Det räcker gott för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback