Vi fryser ihjäl, det är så kallt...

Jag håller seriöst på att frysa ihjäl! Jag har ca 25-26 grader varmt inne, men ändå fryser jag hur jag än bär mig åt. Under filtar och täcken, det spelar ingen roll, jag fryser lika mycket ändå. Det ska bli kul att jobba. Not. Var ska jag ta vägen där liksom?

Fick ett intressant telefonsamtal nu på morgonen. Har ju ett ärende som är uppe i Svea hovrätt som innefattar min bostadsrättsförening, och nu var det en kille som ringde och var väldigt intresserad av fallet av personliga skäl. Det ska bli spännande att se vad som händer och var det här kan leda. Långt hoppas jag! Av juridiska skäl tänker jag inte gå in mer på själva fallet eller vad den här killen sa, men jag håller en tumme att rättvisa kommer att skipas!

Jobb som sagt. Bäst att göra sig klar kanske. Kladda på lite smink och göra ett sista försök till att få nån värme.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, låter spännande! ;)

Hoppas du inte fryser ihjäl btw :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback