Hotell i Sthlm

Har ägnat morgonen åt att kika på hotell i Stockholm. Det är en djungel med alla hotellbokningssidor kan jag lugnt säga! Då utbildningen är i Gamla stan så vill jag gärna bo där också för att spara tid och energi. Men jag har aldrig bott på hotell i gamla stan förr. Det är liksom inte min favoritdel av Stockholm om vi säger så. Är Lady Hamilton bra? Eller ska man satsa på Hilton vid slussen istället? Diplomat hade bra pris den helgen, men det ligger ju inte optimalt till. Det är en djungel som sagt...

Men har ni tips på bra bokningssidor eller fina hotell så mottages de mer än gärna! Helst i eller nära gamla stan som sagt.

 


Kommentarer
Postat av: Sippe

Cool, men det är ju aldrig lätt alltså.

Postat av: Smela

Det är svårt. Chapman är ett klassikt tips. Men det blir billigare och enklare om du kan tänka dig att bo lite utanför stan.

2011-04-15 @ 12:06:09
URL: http://hotell-borgholm.se
Postat av: Macke

Botkytka all the way tycker jah.

2011-04-15 @ 12:12:51
URL: http://hotell-botkyrka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback