Last night

Jag brukar sällan bli bakis. Men idag var tydligen sällan. Har mått pyton! Discot fortsatte liksom i mitt huvud även idag. Inte kul!

Men det var det kanske ändå värt för kvällen var awesome! Drack drinkar, dansade och hade kul. Någon försökte ragga upp en högt uppsatt politiker i kommunen. En annan råkade läcka lite hemlisar för densamme. Men ingen låg med någon sosse i alla fall, och det var väl huvudsaken! Blev en väldigt billig kväll också. Betalade endast inträdet på futtiga 50 kronor. Taxi dit och hem, samt drinkar, shots, vin och nattamat hade jag turen att slippa betala för. Kallas det tur eller skicklighet?

Desto mer pengar över till skräpmat och dylikt idag. Har tryckt i mig både hamburgare, pommes, Half baked, ostkrokar och en hel massa Pepsi. Onyttigt och gott! (Och det enda rätta en sån här dag.)
 
Nu ska jag fortsätta att dejta min soffa innan det är dags att dejta sängen.

Later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback