Måndag

Tog en ordentlig sovmorgon till 11.00 idag. Välbehövligt och oerhört skönt! Kände mig rätt så knäckt efter en helg med gratis glass för barn och massor av kunder i övrigt. Kul men jobbigt. Lägg sen till lite för lite sömn på det och ni förstår vilken pigg människa jag var när väckaren ringde 8.00 imorse. Lika bra att passa på att sova när man har tid till det.

Planerna för dagen är inte superansträngande direkt. Tänkte förska mig på att kapa min lugg lite. Själv alltså. Mitt hår växer som ogräs och jag ser knappt ut under luggen längre. Får se om jag vågar visa mig ute sen... Har lovat att bjuda min bror på någon slags sen lunch/tidig middag sen. Tänkte mig nåt med lax och pasta. Sen har jag lite ärenden, bland annat mataffären, bussgods, mormor mm. Och 17.00 är det utbildning med Kristdemokraterna på kommunhuset. Lika bra att göra sig hemmastadd där redan nu, inför kommande mandatperiod alltså... Haha.

Nu ska jag kolla mailen, lyssna mer på Cat Stevens och sen är det dags för mig lugg att få sig en omgång. Wish me luck...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback