Onsdag

Vaknade 7.15 av att mamma ringde. Minns inte riktigt vad hon ville faktiskt. 8.00 ringde väckaren, men istället för att snooza så råkade jag slå av alarmet helt. Vaknade ca 10.20 av att telefonen ringde. Flög upp tokförvirrad ur sängen. Som tur är börjar jag jobba först 12.30 idag, men jag hatar ändå att sova sådär länge. Känner mig bakis och jätteseg. Brukar bli så när jag sover för länge. Usch.

Jobbar eftermiddag som sagt. Ska försöka få tag i
den där filmen samt köpa en lite godispåse. Och sen ska jag ha myskväll med Bill Skarsgård. Antar att får nöja sig med sådana dejter ibland när man är singel. Hehe.

Nä, om man skulle försöka fejka dit ett piggt ansikte kanske? Låter som en bra idé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback