Sinking in a gentle pool of wine

Kollar på världens bästa musikal på SVT, Jesus Christ Superstar. Jag älskar musiken! Så mycket att jag har jättehögt ljud, vilket säkert roar grannarna. Haha.

Blir som sagt middag hos pappa och Karin på Alhem sen. Det ryktades att det blir grillad oxfilé, potatisgratäng och rödvin. Ingenting jag tackar nej till direkt! Rätt så bra att bli bortbjuden. Det borde jag bli oftare tycker jag. ;)

Tur att Kajsa bor nära, för efter middag blir det mer vin på hennes balkong. Hoppas att det fina vädret håller i sig bara. Vin, skvaller och eventuellt utgång. Återigen, ingenting jag tackar nej till. Vi lär nog ha en hel del att skvallra om också då Kajsa just kom hem från Paris. Hoppas på mycket skvaller om heta fransmän! Haha. Tror och hoppas på en härlig kväll!

Nu ska jag dammsuga lägenheten, hoppa i leopardklänningen och måla på ett ansikte. Sen är jag redo för kvällens äventyr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback