Tankar en söndagseftermiddag

Eller en fortsättning på förra inlägget...

Hade en jättetrevlig kväll igår! Drack skumpa, kände mig snygg, lärde känna ytligt bekanta mer och fick helt nya bekantskaper.

Ändrade också uppfattning om vissa människor. En kille som jag verkligen var intresserad av en gång i tiden insåg jag att nej, jag är inte alls intresserad idag. Man ändrar sina preferenser med åren helt enkelt.

En annan kille som hängde med i periferin för ett par år sedan, men som jag knappt pratade med då, tydde sig till mig ganska direkt vi möttes igår. Sen spenderade vi mest hela kvällen med att prata och skratta. Det slutade med att vi gick hem till mig, hamnade i soffan, kollade på Discovery, pratade, skrattade och åt mackor med mjölk. Ingenting mer. Inte ens en liten puss. Men vet ni hur underbart befriande och skönt det var? Att slippa ha bakisångest och känna att man kanske gjort ett misstag. Istället känner jag mig bara så glad att jag tog mig tid och pratade med den här killen, för vi hade verkligen jättekul ihop och han är en av de vettigaste människorna jag mött på väldigt länge! Är så less på bröliga killar som bara är ute efter att få en i säng direkt. Nej tack! Klockan fem imorse gick han hem och jag var så glad över min nygamla bekantskap. Oavsett vad som händer så är jag glad att jag ändrat uppfattning om den här killen, för det är han verkligen värd!

Känner mig lite seg dock. Sov max fyra timmar i natt. Åt skräpmat som jag mest började må illa av. Och nu känner jag mig lite bakis och väldigt seg. Tror inte att jag lämnar soffan annat än för sängen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback