Tisdag

God morgon tisdag!

Tog sovmorgon idag. Hade inte riktigt tagit igen de forlorade timmarna av sömn från i helgen. Var i och för sig uppe till nästan tre i natt också, så jag vet inte om det blev att ta igen så mycket ändå. Haha.

Har inte så mycket planer för dagen. Ska på massage 12.30 och tänkte svänga förbi AF på vägen hem. Efter mamma har slutat jobba 17.00 så ska vi åka och hämta en piedestal som jag har köpt. Den är enorm så det rymdes inte i bilen när vi var fler i den. Ska bara pimpa till den lite och sen kommer den att bli grymt snygg. Förutom det är det väl lite pyssel i våningen som borde göras. Men jag tänkte mig veckostädning imorgon så jag tror att jag tar det lite lugnt på den fronten idag.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback