Långfredag

Bjöd in mig själv till Matilda ikväll. Blev bjuden på god middag (grillpremiär för min del) och trevligt sällskap. Vi kikade på massa Eurovisionsbidrag och skrattade en hel del. En trevlig långfredagskväll helt enkelt!

Imorrn tänkte jag fixa lite hemma. Kanske göra balkongen lite finare och definitivt städa inne. Är bjuden på middag hos pappa på Alhem. Och efter det blir det att traska direkt till Torsgatan där Kajsa bor. Vi tänkte dricka vin och gå på krogen. Har en dyr flaska vitt i mina gömmor som jag fick i födelsedagspesent. Den tror jag bestämt att det får bli imorrn! Måste bara bestämma vad jag ska ha på mig också. Hm...

Efter att ha tittat lite på årets Eurovision-bidrag så insåg vi hur lika varandra Alexey Vorobyov(killen som sjunger Rysslands bidrag) och Petter Northug är. Googla själva så får ni se!




Alexey




Petter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback