Du betalar taxin, Tack den drar jag av

Förra veckan var ett kaos som avslutades med en grym helg i Umeå. Kändes nästan som att vara på semester.

Shoppade, var ute och åt indiskt och chillade framför tvn med ett glad vin på fredagen.
Lördagen bestod av mer shopping, taco-middag, melodifestival, massor av vin och sen utgång. Först en skum reggae-tillställning där enda höjdpunkten var killen i garderoben. Så vi gick vidare till Allstar som faktiskt var över alla förväntningar. Dansade, drack dåligt blandade drinkar, spanade på killar med champagne(men slutade tvärt då vi insåg att det bara var mousserande vin), blev raggad på både i toa- och garderobskön och sen taxi hem med en söt och jättetråkig taxichaffis. Innan själva taxiresan så hann jag med att sjunga
"Längst fram i taxin" x antal gånger. Hemma igen åt vi varma mackor och ost och kex innan vi beslöt oss för att se Kenny Begins. Bara för Bill Skarsgård. Haha. Mycket barnförbjudet snack till en barnfilm... 
Söndagen chillade vi hemma innan vi åt den traditionella bakispizzan på "Mathatten".
En mycket trevlig helg med andra ord!

Nu ska jag tvätta bort nagellacket och göra mig klar för jobbet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback