Torsdag

Fick ett rätt så tråkigt besked som jag inte hade väntat mig igår. Det påverkar enbart mig själv, men jag är så egocentrisk att jag både blev förbannad och ledsen på samma gång ändå. Började gråta inför en okänd människa till och med. Det händer ytterst sällan vill jag påstå. Men sen fick jag två positiva besked också. Ett som gäller mig och en som gäller en av mina närmaste. Så det vägde på nåt sätt upp det hela och jag skämdes lite för hur jag hade betett mig tidigare.

Trots att jag bara jobbat en förmiddag hittils i veckan så har det ändå varit fullt upp. Möten och samtal hit och dit. Och än har det inte lugnat ner sig. Jobbar eftermiddag fredag och söndag och hela lördagen är jag upptagen med KD. Utbildning och årsmöte. Tänker dock avrunda innan Melodifestivalen för det får man ju inte missa! Och ikväll ska jag faktiskt på hockey. Första matchen den här säsongen. Har en snygg-dag samt helt perfekta sittplatser så det borde bli en bra kväll. Tänker faktiskt unna mig ett glas vin där också. Mums!

Även om det varit fullt upp i veckan så har jag hunnit städa allt som skulle städas + mer därtill, och det innan torsdag som brukar vara min officiella städdag. Är inne i en sån där manisk städperiod då jag typ är uppe på nätterna och städar och sorterar saker. De där perioderna kommer då och då och det är bara att hänga på så gott det går, för jag vet att det inte varar för evigt. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback