Våta drömmar och impulser

Haha...skrattar åt min dåliga grammatik i det förra inlägget. (som skrevs via mobilen måste jag bara säga för att försvara mig lite) "Jag är numera medlem i Kristdemokraterna i Skellefteås styrelse samt distriktsombud" Lite konstigt formulerat kanske, men jag är med i styrelsen för KD i Skellefteå samt ombud för Ske-å i distriket(Västerbottenslän). Känns väldigt bra måste jag säga! Min politiska karriär går spikrakt uppåt i en hisnande fart. Haha...nä, kanske inte. Men jag känner mig oerhört peppad att engagera mig mer och lära mig allt om politik. Känns som en våt dröm att få träffa Göran Hägglund också. Okej, våt dröm kanske är fel ordval, men spännande ska det bli! Jag blir lätt starstruck om vi säger så...

Har gjort en annan lite knäpp grej ikväll också. Eller jag vet inte om det är knäppt än, men lite impulsivt kanske? Fast helt ärligt så var det inte alls impulsivt utan planerat. Men det känns bättre att säga att det var impulsivt, för att rättfärdiga det liksom. Fast rättfärdiga vadå? Jag har inte gjort något olagligt eller fel, jag har bara varit lite busig. (Och nej, inte på ett sånt sätt som ni säkert tror...)

Nu ska jag se om jag kan få igång The Sims. Fick värsta abstinensen efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback