Cribs

När vi ändå är inne på det här med hockey så blev jag tipsad av en kollega om det här klippet på Youtube. Yared Hagos and his crib. Yared är en av mina absoluta favoriter i SAIK och jag brukar träffa på honom lite då och då på jobbet. Han är alltid snyggt klädd och snackar konstant i mobilen. Riktigt trevlig är han också!

Hagos må vara trevlig och riktigt läcker, men med den där sparsmakade ungkarlsinredningsstilen så skulle det aldrig funka. Att han är lite av en skonörd(fast har han bara sådär få par skor?) och verkar pedant är dock ett plus. Men väger det över? Haha...vilka drömmar och fantasier jag har va? (Och på tal om det så hade jag faktiskt också en svart skinnsänggavel innan jag bytte säng också.)

Men mest av allt inser jag att jag verkligen måste städa badrummet nu. Ska bara ta mig ett glas vin först...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback