Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Listan som föll i glömska återupptar jag nu istället. Bättre sent än aldrig, eller hur? ;)

Idag har jag haft jätteroliga kläder på mig. Jobbkläder. Dessa består av en svart kortärmad pikétröja, jeans(de nya faktiskt), ett svart förkläde och svarta sandaler som jag varit så vågad att jag matchade med bruna strumpor. Haute couture så det står härliga till! Men jag pimpade faktiskt till det med ett par strassprydda silverörhängen samt en matchande klocka från D&G. Lite bling vill man ju ha även på jobbet. Gammelrosa naglar från Dior blev det också(även fast vi egentligen inte ens får ha nagellack på jobbet).

Och nu ligger jag här i sängen med en urtvättad t-shirt som sett sina bättre dagar samt skitigt hår i en tofs. Jag måste verkligen skärpa mig om jag ska få ligga nåt mer i mitt liv! Haha. Och jag som brukar klaga på hur skabbiga många som skaffar barn eller fyller 30 blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback