Gnäll

Nu är jag less på att vara trött och må illa! Har varit konstant trött det här året. Det började med att jag var jättebakis på nyårsdagen och sen har det liksom vägrat ge med sig. Sov länge idag, men vid 18.00 så somnade jag i soffan och vaknade drygt 20.00. Har fortfarande inte piggnat till. Dessutom mår jag illa igen. Känner mig typ åksjuk. Jag vill inte klaga, men det är någonting som inte står riktigt rätt till... Men jag tycker att det är så löjligt att gå till vårdcentralen för allt möjligt, men har det inte gått över på måndag så funderar jag ändå på att ringa dit.

Hittade förresten ingen sänggavel som jag gillade. Inte i hela stan! Ibland blir jag arg på mig själv för att jag är så kräsen. Varför kan jag inte bara nöja mig med Ikea liksom? Nä då...fina grejer ska det va. Får väl bygga en själv annars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback