Party, party!

Fyller som sagt 25 19 i mars och planerna för festen är i full gång! Temat har jag tänkt ut. Tilltuggen har jag börjat planera. Vet vilken lokal jag vill hyra. Har kommit på en "lek".  Och just nu sitter jag och funderar lite på hur jag ska pimpa lokalen och vilken dryck det ska bjudas på. Har också snackat med lite folk och förhoppningsvis snart fixat snygga (unga) manliga bartenders(bartendrar?) också! Det kändes nästan som det viktigaste. Haha. Måste fixa en snygg inbjudan också, samt komma på vilka som ska bjudas...
Är oerhört peppad!

Ikväll ska jag äntligen träffa Sanna. Var på tok för länge sen! Dricka kaffe och skvallra. Men först hade jag tänkt städa lite hemma så har jag gjort bort det innan helgen. Det återstår att se om jag får tummen ur bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback