Söndag

Klarar ni av att bara vara hemma en hel dag? Jag tycker i alla fall att det är jättesvårt. Hade tänkt att bara vara hemma och pyssla idag. Städa, plocka och göra en del projekt som jag lagt åt sidan ett tag.

Men, så blev det ju inte. Istället åkte jag en sväng in till stan. Kom på att jag hade brist på byxor så byxjakt blev det. Hittade ett par enkla tighta blåjeans. Passar ju till det mesta. Blev också ett par svarta kostymbyxor. Länge sen jag ägde ett par sådana sist. Trodde inte att jag skulle passa i den modellen, men konstigt nog satt de riktigt bra. När jag ändå var igång så hittade jag en snygg topp i något oidentifierbart djurmönster. Varken leopard eller zebra, utan något däremellan. Snygg i alla fall och djurmönstrat känns väl passande och lagom klimakterietant om man ska ut och jaga lammkött. Haha...jag skojjar bara. Eller...?

Nu däremot ska jag ta tag i lite här hemma. Det är verkligen på tiden!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback