Tisdag

Ligger i sängen och myser. Första gången på länge som jag lagt mig så hät tidigt. Men jag jobbar förmiddag imorrn så jag tänkte i alla fall försöka somna tidigare än tre. Hur det går är en annan fråga...

Följde mamma på stan idag. Köpte två dukar på halva reapriset på Indiska. En till sideboarden i köket och en till vardagsrumsbordet. 47 kr - 45 kr(som jag hade kvar på ett presentkort) = 2 kr. Ett helt okej pris när man ska vara sparsam. Hittade också ett tyg på rea. Ett helt underbart tyg med blommor och fåglar. Mer elegant än det låter faktiskt. Köpte de fyra meterna som fanns kvar. Tänkte att det får bli en kappa samt kuddar till sovrummet. 158 kr gick det kalaset på. Men jag ska ju som sagt göra om sovrummet och kommer därför att behöva tyg till de här ändamålen. Lika bra att köpa när man hittar ett som man blir helt förälskad i och dessutom till så fantastisk bra pris. Bra shopping idag med andra ord.

Nä, dags att försöka sova som sagt.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback