Parfym och skugga

Var en snabbis på stan idag. En snabbis på ca 15 minuter. Tror ni att jag kom hem tomhänt för det? Knappast! En ögonskugga och två parfymer rikare. Hejdade mig dock och köpte inte nagellack och fler ögonskuggor som jag först tänkte. Har ju lovat mig själv att bli mer sparsam...


 

Choco do'r från Make Up Store. Mycket mer bronsig och snyggare i verkligheten! Och namnet gör att det vattnas i munnen.


Två parfymer från D&Gs Anthology-serie. L'impératrice och La lune. Fräscha och "goda" dofter. Känns väldigt mycket sommar på en sydeuropeisk strandpromenad. Men jag har så många tyngre kvällsdofter att jag kan behöva lite variation. Gillar att flaskorna ser så enkla och fräscha ut även de. Lite som gamla apoteksflaskor. I'm in love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback