This town ain't big enough for the both of us

Har haft en bra dag idag.

Började med en härlig sovmorgon. Var skönt att verkligen få sova oredentligt en natt. Vid lunch åkte jag en sväng med mamma för att handla. Kom hem med en paljettopp, foundation, rengöringsmedel och mat. Lite av varje alltså. Åkte hem och lagade middag som jag bjöd min bror på. Ryggbiff, klyftpotatis, rödvinssås, sparris och fetaostsallad. Till det italienskt rödvin. Och till dessert panna cotta med blåbär. Smaskens! Sen har jag chillat i soffan hela kvällen. Såg Stjärnorna på slottet och . Den sistnämnda var en lite skum komedi. Stundvis var den riktigt underhållande och stundvis så var den bara konstigt och irriterande. Men när det kommer till kritan så gillar jag faktiskt filmer om sviniga killar. Haha. Och ibland är sånna där filmer precis vad man orkar med. Sen är inte Dane Cook så tokig att titta på heller, trots att han inte är purung längre.
Kate Hudson är i och för sig skitsnygg också, men jag sitter inte direkt och dregglar över tjejer så.



   


Jag är så taggad inför nästnästa helg!
Det är min långlediga helg och den har jag tänkt spendera i Umeå. Träffa kompisar, festa, klä upp mig, gå ut på krogen och skaka rumpa(har hört ryktas om ett ställe med bra lammkött...) samt kika på en ny DKNY-väska. Få andas och komma bort från den här stan en liten stund. Gå ut någonstans där jag inte känner eller vet vilka alla är. Ta det lugnt och göra precis vad jag vill. En mini-semester 12 mil bort. Just nu känns det som att det är precis det jag behöver och det är förmodligen därför jag redan är så enormt taggad! 

Nu ska jag nanna kudden. Sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback