Bedtime

Sista natten i min skruttiga gamla säng. Ut med det gamla och in med det nya. Lite vemodigt men mest jätteskönt! Hoppas på att slippa vakna och ha jätteont i kroppen vissa dagar. Inte så konstigt kanske med tanke på att sängen börjar vara lite båtformad? Har köpt nya fina vita "hotellrandiga" sångkläder i satin också. Var sugen på ett nytt nattlinne bara för att också. Lite onödigt kanske? Sängen var förövrigt ett impulsköp. Tänkte köpa nya sängben bara, men sen tänkte jag "Va fan, det är på tiden att byta ut hela sängen!". Ett dyrt impulsköp. Haha. Men det ska bli så skönt att lägga sig i en ny fin okn*llad säng imorgon kväll!

Börjar känna mig lite hängig(igen) så jag tror att jag ska försöka somna innan tre i natt. Inte helt bra med fucked-up dygnsrytm och för få timmar av sömn. Det straffar sig i längden.

Är förövrigt ledig tre dagar i sträck nu. Skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback