2011 - Drömmar och förhoppningar

Jag är en sån person som sällan vågar hoppas på det bästa. För att slippa bli besviken och bränd så sänker jag förväntningarna och gör mig alltid beredd på det värsta.

Men om jag får drömma lite om 2011 så ser det ut ungefär så här:

Det ska bli ett år då jag utmanar mig själv till att göra saker jag egentligen inte vågar. Det ska bli ett år då jag lär mig mer om politik och börjar engagera mig på riktigt. Det här året tänker jag inte banga, utan försöka göra så mycket kul som jag bara kan. Gå ut och dansa, hälsa på vänner i andra städer och göra galna grejer. Jag ska satsa på mina relationer och försöka bli en bättre medmänniska. Jag ska försöka jobba mer och tjäna mer pengar.


Sen mer konkreta grejer att se fram emot:

- Hälsa på släkten i Finland
- Utbildningsdag med KD
- Min "19-årsfest"
- Dansbandskväll med Erika och gänget
- Spanien i sommar?
- Renovera och inreda sovrummet
- Timbuktu på Stadsfesten
- Hälsa på Bea i Uppsala och titta på deras nya hus

Har jag glömt nåt? Alldeles säkert. Och sen kommer listan självklart att fyllas på eftersom nya saker dyker upp.



   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback