Vackra pojkar och kloka ord

Kajsa är inte bara en av mina vänner, hon är även en av mina kollegor. På jobbet förra veckan så kom ämnet Ronaldo upp(det gör det då och då...) och vi kom överens om att enda anledningen till att några kollegor av manligt kön hade förstört den fina bilden på Ronaldo som tidigare satt på mitt skåp var att de var avundsjuka.

Jag säger nåt i stil med: - Ja, vilken kille skulle inte vilja se ut som Ronaldo?
Var på Kajsa svarar: - Nä, precis! Jag menar, man vill ju typ det som tjej till och med.

Jag vill bara klargöra att Kajsa är väldigt kvinnlig av sig och jag tror inte att hon har några planer på att byta kön, men det ligger faktiskt någonting i det hon sa...

Skulle jag vakna upp som kille imorrn så skulle jag vilja vakna upp och se ut så där. Sen skulle jag gå runt naken och tända på mig själv resten av livet. Eller ibland skulle jag ju ta på mig mina snygga och superdyra kläder också. Lite onödigt att bara ha dem skräpandes i garderoben i min lyxiga våning liksom... Fast vänta, var det bara utseendet som ingick i dealen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback