Lördag (fast det känns som söndag)

Känner mig betydligt piggare idag! Har till och med tagit på mig kläder samt fått iväg några mail. Betydligt fler knop än igår redan alltså. Måste bero på det där vinglaset igår. Alkohol löser mycket.

Dock var jag världens pms-kärring i natt. Satt uppe lääänge och läste en blogg. Det kunde lika gärna varit jag som skrivit den. Samma tankar. Samma funderingar. Jag blev jätteblödig. Funderade på vad det blivit av livet och alla drömmar. Grät en skvätt. Tänkte lite mer. Tillsist gick jag och la mig. Insåg att det är den tiden på månaden då jag blir sådär blödig och känslig. Men det är nyttigt att tänka och gråta ibland. Jag behöver nätter då jag är ensam med min tankar för att inte bli knäpp.

Har två paket med kampanjmaterial att hämta ut på posten. Borde köpa hem någon mat också. Det blir lagom mycket att göra idag. Man ska inte ta ut sig för mycket då man varit(är?) sjuk. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback