Måndag

Har varit i Luleå med mamma, moster och mosters man idag. Shoppat, ätit och umgåtts. Riktigt trevligt! Fyndade ett par snygga pumps i svart och guldig brokad och lackklackar. Stiliga! Hittade lite andra småsaker också.

Har fått pappas gamla, men i skick som nya, skinnfåtölj. (Får den tillhörande soffan senare i veckan) Den är verkligen superskön! Jag som alltid varit en inbiten soffliggare framför tv:n överväger att sitta i fåtöljen istället, så skön är den. Inget IKEA-skräp här inte!

Färgade bryn + fransar och tonade håret nu ikväll. Det behövdes verkligen då håret blekts så mycket upptill av solen. Det och gråa strån som krupit fram. Men nu är det mörkt och fint igen! Och ännu finare hoppas jag att det blir efter torsdagens frisörbesök. Det är verkligen på tiden då senaste gången jag klippte mig var till nyår! Det har verkligen varit en svintoboll på sistone.

Har en del möten inplanerade i veckan. Hela onsdagseftermiddagen och kvällen, och på fredags ska jag träffa vår distriktsordförande i Umeå. Mycket som ska klaffa inför Trästocks och mycket annat som händer också. Känns riktigt kul!

Men nu ska jag försöka sova. Älskar mitt nyreoverade sovrum by the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback