Borta bra men hemma bäst?

Bor hos mamma för tillfället. Hon är i Riga under ett par dagar öch då tar jag hand om lille Timo. Rätt så mysigt ändå. Och för mig som blivit van att mer eller mindre bo i en resväska så är det ju som vanligt. Han är så söt när han kurar ihop sig i brevid en i sängen och börjar snarka. En riktig karl!

Jobbar eftermiddag idag. Känns helt okej. Är så glad att jag slipper jobba eftermiddag nu onsdag och torsdag. Med tanke på att det är midsommarafton på fredag så lär det ju vara en hel del folk som ska handla då. Har turen att vara ledig midsommarafton också, och börjar först 12.30 på midsommardagen. Inte illa! Blir att fira hos Emil på Älvsbacka. Trevligt hoppas jag!

Imorrn är jag ledig, och har bara tandläkaren plus ett Allians-möte inbokat. Kanske försöker jag städa lite hemma eller bokar in en eftermiddagsdejt efteråt. Vi får se...

Nu ska jag kladda på mig ett ansikte och sedan cykla mot jobbet.

Ciao!





Så här mysigt hade vi det igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Maja

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback