Godis av alla de slag

Det man inte har i huvudet...straffar huvudet. Tydligen är det så. Visste väl egentligen att jag inte borde ha målat badrumsrören igår också. Kände det i nacken. Och vad händer? Jo, jag vaknar med huvudvärk såklart. Men, men, det är inget att göra åt det.

Ska iväg och jobba eftermiddag om inte alltför länge. Och efter jobbet blir det biopremiär. Kronjuvelerna med unge herr Skarsgård. Ska bli skönt att bara få dega ner sig i en biofåtölj och käka godis. Fast risken finns ju att jag somnar. Haha. Tur att det finns ögongodis som kanske håller mig vaken då.







Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe. Jag tänkte faktiskt på dig igår när jag såg trailern på tv. Gissade att du skulle på premiären ;)

Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 05:43:19
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Niles

Godmorgon! Hoppas att allt är bra med dig! Vad händer idag?

2011-07-20 @ 06:19:10
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback