Helgen och sommaren

I helgen åker jag till Umeå, för inte kan jag vara hemma en ledig helg inte? Under de sju senaste helgerna har jag varit hemma två. Dessa två har jag jobbat... Men Umeå i helgen som sagt. Ska umgås med fina vänner, käka god mat, dricka gott vin och goda drinkar, hänga på uteserveringar och dansa hela natten på någon av stadens klubbar. En trevlig helg hoppas jag på med andra ord!

Och mer trevligt blir det i sommar också. Vet äntligen vad jag ska göra på midsommar. Blir att hänga med nya och gamla bekanta i Emils hus. Äta och dricka gott (som vanligt). Bea kommer hem snart, Theresé kommer hem i juli och Helen är hemma nu. Sen får jag förhoppningsvis trevligt besök i slutet av juli också... Den här sommaren kommer att bli den bästa på länge tippar jag på!

Har ägnat kvällen åt att skriva och skicka mail, måla naglarna och äta knäckebröd. Nu funderar jag på om jag ska duscha eller packa. Hur mycket kommer jag att orka göra på morgonen imorgon? Ingenting om jag känner mig själv rätt... Bäst att göra bort det nu med andra ord!







Inte Strandvägen direkt...men strandpromenaden på Älvsbacka funkar också för onsdagsvin!
(med andra ord, här picknickade vi igår)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback