Just another manic monday...

Har jobbat hela helgen, därav den dåliga uppdateringen. På fredagskvällen hann jag även med att fira studenten. Vi kände ingen student, men vi firade ändå. Picknick i solen och "vacker" allsång med bästa kollegan från MUF. Blev en lugn och nykter kväll för min del, men med det sällskapet behöver man ingen alkohol för att ha kul, tro mig!

Idag är jag ledig. Ledig från jobbet alltså. Ikväll har vi vårt första styrelsemöte med KDU Skellefteå sedan uppstartsmötet och jag har lite grejer att förebereda till det. Men lite nöje(även om politik också är jättekul!) ska jag väl också försöka hinna med. Hördes som att mamma ville gå en sväng på stan, och med tanke på det trista vädret så låter det som en ytterst bra plan!

Ledig idag som sagt. Sedan tre dagars jobb. Och en ledig långhelg. Vi får väl se vad det blir att hitta på för bus då. För bus, det blir det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback