Olika typer av jobb

Skrev klart och skickade iväg en grej till Philip igår. Något som jag därför slapp göra nu på morgonen. Kändes bra att veta det när jag vaknade. Så istället för att "jobba" har jag druckit kaffe med Thorsten Flinck som sällskap(på tv) och lyssnat på en gräsklippare någonstans i periferin. Mysigt!

Det verkar som att det blir sämre väder redan nu på söndag. Kallt, mulet och regn. Det ogillas! Men samtidigt har jag massor att stå i hemma. Storstädning, fönsterputsning, bilstädning osv. Jag vet att så länge vädret är så fint som det är nu så kommer jag att strunta i att göra de där sakerna, så lite sämre väder är kanske ändå bra. Men det hade räckt med en dag! Måndag t.ex. Då jag ändå ska sitta in på styrelsemöte i Kommunhuset halva(hela?) kvällen.  

Jobbar eftermiddag idag. Och innan dess ska jag och min bror luncha på mitt jobb. Han slutar nämligen 12.00 och jag börjar 12.30, så jag tyckte att det lät som en mycket bra idé. Skönt att det finns uteservering också så man kanske kan jobba lite på brännan under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback